Tuesday 17 April 2018


          Assalamualaikum...Hai 👋 im Erin,ni blog ke 4 Erin tentang twb


                                             MODAL MINIMA BUKA SPA
                                                              TASK #3    









Tak jemu-jemu Erin ni bercerita tentang SPA TWB dan SPA SHAKLEE kan,hmm..mestilah dah memang terbaik jadi Erin berkongsilah dengan korang semua supaya korang tau dan takkan ketinggalan.
-
-
Untuk entri kali ni Erin nak kongsi cara,rasa dan rahsia pada korang tentang MODAL MINIMA BUKA SPA.Dahlah modal tak seberapa,bukan setakat diajar facial saja tapi 5+1 course dan dapat produk skincare,set spa, set permulaan dan group bimbingan lagi...woww mana nak dapat korang oii..RUGI,RUGI,RUGI...








Kalau korang nak tau MOBILE SPA bermaksud spa bergerak.Bergerak ke tempat @rumah pelanggan yang booking dan nak merasai nikmat spa kami yang setanding spa-spa diluar sana.Pelanggan tidak perlu susah memikir untuk drive keluar,parking,siapa nak jaga anak,perlu bersiap pakaian,bermake-up dan apabila nak berspa kena remove make-up bedak dan sebagainya.


The Walking Beauty atau nama singkatan TWB,ditubuhkan adalah untuk membantu para wanita di luar sana supaya dapat memiliki bisnes sendiri tanpa perlu serabut memikir tiada masa,anak-anak,family dan juga modal.
-
-
SPA TANPA KEDAI ini dapat dibina atas nama korang sendiri dengan modal yang amat minima dan berbaloi,tanpa perlu membuat loan bank.
-
-
Bila dengar SPA TANPA KEDAI mesti korang tertanya-tanya mudah ke tiada kedai nak maju? Sebenarnya korang kena tau,bila tiada kedai lagi mudah korang maju. Sebabnya tau korang tak perlu nak fikir hujung bulan nak bayar sewa kedai,bayar bil-bil kedai dan kalau ada pekerja nak kena bayar gaji pekerja lagi.
-
-
Bila dah nama MOBILE SPA dan SPA TANPA KEDAI dah sah-sah segala keuntungan bayaran dalam poket korang😎😎💰💱 ishhh...seronoknya 💯%
dalam poket marvellous😋.








Nak jadi tak salah sorang dari Ahli Geng Jutawan TWB? Sekarang TWB sedang membuka ruang AGEN SPA DIPERLUKAN, ni peluang untuk korang merubah kewangan korang.
-
-
So,apa tunggu lagi jangan lepaskan peluang ini.Ambil fon sekarang call@wassap Erin 0172246595 untuk pertanyaan tentang pakej kursus dan apa-apa yang korang nak tau.




📲📲 0172246595

#RQSPAGOLD
#HOMESPA&MOBILESPA
#SPATWB
#SPASHAKLEE
#MANYAKUNTUNG
#💯%INYOURPOCKET



No comments:

Post a Comment

                            " CARA BEBAS HUTANG MELALUI BISNES SPA TWB"                                                        ...